lördag 24 januari 2009

Stålmannen suger på tummen

Vår kära son har hittat ett gott alternativ till nappen - tummen. Smakar tydligen mycket gott för den är inne i munnen för det mesta...

Jonas kom hem igår, jag blev glad, men Hugo verkade inte allt för överväldigad till att börja med, var mest en massa gnäll när han var hos honom, men idag verkar han känna igen pappa igen.

Vi har även provat att sätta ner honom i en hoppgunga som vi fick låna av Magnus och Jennie. Han förstod inte riktigt vad man skulle göra med den, men efter ett par gånger så hoppas vi att han får upp snitsen med den så vi kan vila armarna ibland, eftersom han gärna vill stå och hoppa i våra knän.

Innan jag åkte hem från mamma och pappa hann jag med en tur till Kungsudden där vi ska bjuda på kaffe efter dopet den 14 februari och hälsade även på min farfar. På vägen hem hälsade vi på Jennie och kusinerna. I går var jag förbi jobbet på lunch så det har blivit många besök den här veckan.

Idag var tanken att vi skulle på vårt andra babysim, vi hoppade över det i onsdags. Men idag när vi kom dit var läraren magsjuk - typiskt. Får ta det en annan lördag helt enkelt.
Stålmannen suger på tummen
Tummen är god!

Vi tränar fortfarande nacken.

Fattar inte varför jag sitter här, men det är rätt ok.

1 kommentar:

Anonym sa...

Han ser ju ut att trivas i gungan. Man behöver väl inte hoppa om man inte vill.

Varning: Morfar sög på tummen läääänge, i alla fall enligt hans kusin.

Mormor