måndag 15 juni 2009

Juni?

Kan det regna mer än det har gjort de senaste dagarna? Sååååååå tråkigt, det går ju inte att göra någonting. Allt är blött, grått och kallt - känns mer som november än juni. Hoppas att det blir lite varmare till fredag i alla fall. Får se vad vi hittar på då, men vi ska i alla fall leta reda på en majstång att dansa runt, det hör väl till när man har barn?

I lördags blev jag hippad några månader i efterhand :o). Överraskningen lyckades nästan hela vägen, men eftersom jag har en matklocka som låter högt när jag är hungrig, var jag tvungen att äta trots att Jonas på alla sätt försökte få mig att äta senare. När jag sen högg in på rabarberpajen som blev över sen i fredags sa han tydligt "Ät inget mer nu!" och då började jag bli lite misstänksam. Att han dessutom skulle på svensexa som började kl. 13 nere på stan och kl. var 12.40 och han inte hade ätit ännu spädde bara på saker. Men salladen som Marie, Fia och Tanja kom med efter en kvart gick ner den med. Sen blev det Arosfortet (Västerås svar på Fångarna på fortet) i 2 timmar, lite akrylmålning och drinkar hemma hos Fia och så en underbar middag på Limone som avrundade en toppen dag. Tur att jag har snälla vänner som inte skämmer ut mig allt för mycket :o)

Inga kommentarer: