torsdag 4 december 2008

Fynd!

Nu har det snart gått en vecka igen... Den här veckan har det varit hyfsat fullt upp. I måndags var vi på promenad med Stina och Elise och Jessica och Leo. Så nu vet jag hur Hugo kommer se ut om 5 månadher. Leo var en 7 månaders kille uppväxt på ersättning och en riktig mishelinare :o).

Igår när vi var ute och gick visade Stina mig en secondhandaffär med barnkläder på Råsundavägen. Så nu har jag fyndat. En tummenbody - aldrig använd - för 35 kr, ett par mexxbyxor - heller aldrig använda - för 35 kr och en julbody för 20 kr. Helt ok tycker jag, så dit lär vi gå fler gånger...

Hugo har också fått en godkändstämpel på blöjan - som dockan får hos tomten på julafton. Men inte för att han säger "Mamma" utan för att barnläkaren har gått igenom honom idag utan anmärkning. Vikten är nu 5040 gr och han är 57,5 cm.

Helgen bjuder på många aktiviteter. I morgon blir det julpyssel hos Fia, medan Hugo och Jonas åker till Hugos farmor. På lördag blir det julbak hos mamma och pappa och på söndag blir det besök hos min mormor.

Inga kommentarer: