måndag 11 april 2011

Våren är kommen!

Efter en helg på sjukhuset och en son som saknade sin mamma när jag var borta (när jag sa att jag saknade honom också säger han "men jag är ju inte borta mamma"), så tog jag ledigt idag och hade en Hugodag. Och vilken dag sen. Rena rama sommarvärmen! Vi har myst hemma, varit på Vallby och spanat in de små lammen, sandlådan, fixat pass (ett steg närmare Tanja - bara biljetterna kvar) och ätit mjukglass på stan. Ett och annat bråk har vi också hunnit med, vilket resulterade i att Hugo fick på sig både blöja och byxor helt själv - stora duktiga killen! :o) Han kan om han vill och när man sätter hårt mot hårt.
Coolast i sandlådan!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ahhh vad mysigt, vill ocksa ha en HugoMalindag.

Kram

ps är stolt över dig som tog ledigt!

Anonym sa...

Insag att jag aldrig skrev att det är fran Tanja :)

Kram